B&S Administraties  •  Wernerlaan 36  •  1213 AV Hilversum  •  Telefoon 035 - 303 14 87  |  06 - 29 05 4563

B&S en uw financiële administratie

B&S Administraties richt zich op het verwerken van financiële- en loonadministraties voor ondernemingen in het midden- en klein bedrijf. Voor de meeste ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf is het bijhouden van een financiële administratie iets waar zij zich niet dagelijks mee bezig willen of kunnen houden. Liever houden zij zich bezig met dat waar zij goed in zijn, namelijk het uitoefenen van hun onderneming.

B&S Administraties kan deze administratieve last overnemen. Naar gelang de hoeveelheid werk die aangeleverd wordt is het mogelijk uw financiële administratie per maand, kwartaal of zelfs per jaar aan te leveren. Over het algemeen hangt de aanlevering van uw administratie samen met de aangiftes omzetbelasting. De belastingdienst schaalt uw onderneming in voor de omzet- belasting op aangiftes per maand, kwartaal of jaar. Dit kan het uitgangspunt voor de aanlevering van uw administratie zijn.

Is uw interesse gewekt? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op of stel uw vraag per E-mail.



B&S Administraties verzorgt uw bedrijfsadministratie